Udzielamy trzyletniej gwarancji na wszystkie części krzesła, z wyjątkiem tkaniny. Gwarancji nie podlegają naturalne właściwości skóry oraz widoczne wady materiałowe.
Zapewniamy siedmioletnią żywotność krzesła SpinaliS, co oznacza, że w tym okresie zapewnimy możliwość zakupu wszystkich części zamiennych.
GWARANCJA DOBREGO ZAKUPU
Gwarancja dobrego zakupu oznacza, że klientowi przysługuje prawo do zwrotu krzesła Spinalis w ciągu 30 dni od daty dostawy, jeśli siedzenie w SpinaliS nie spełnia jego potrzeb. Klientowi, który nie jest zadowolony z siedzenia w fotelu SpinaliS i chce dochodzić gwarancji dobrego zakupu, zwracamy pełną cenę zakupu pod warunkiem zwrotu fotela w stanie nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z kartą gwarancyjną. Jeśli krzesło jest poplamione, doliczamy 10% ceny krzesła za sprzątanie. W przypadku uszkodzenia krzesła w jakikolwiek sposób zastrzegamy sobie prawo do obniżenia kwoty zwrotu kosztów naprawy. Każdy klient ma prawo korzystać z tego przywileju maksymalnie do dwóch krzeseł. Warunki te dotyczą krzeseł znajdujących się w naszej stałej ofercie.